søndag 9. desember 2007

Snasent julestæsj

Skulle fint funnet et plass til disse tingene i julen ja. Dørkrans har vi ikke, kun en stjerne i samme stil som kransen i bildet. Nissen heter Hjalmar og er fra Bohus - samme er lysene med "Merry Christmas". Snøkrystaller i glass er drømmen på juletreet, men jeg forsøkte det ifjor og konkluderte med at ungene må bli litt mindre interessert i å plukke av julepynten først, og det hadde også vært en fordel om jeg var litt mindre klønete (jada - jeg knuste en helt selv mens jeg pyntet treet). Nissestøvlene er fra en amerikansk nettbutikk, og det er vel min fetisj for sko som gjør at jeg tror det hadde vært drømmen å hatt et par sånne stående i gangen i julen *flire*. Lysestake med maaaange lys trenger vi virkelig en ny av. Vi har en sort en med 19 lys fra året før vi giftet oss eller noe sånt, og det er bare en uke siden jeg skiftet alle lyspærene og nå er det bare tre som lyser - tror den er moden for utskiftning. Ellers så skaper levende lys stor stemning enten de er i lekre lysglass eller fjøslykter...

...og i morges kom snøen ;o)

Ingen kommentarer: