lørdag 26. januar 2008

Passet og et gammelt kart er funnet frem!


Tirsdag morgen er det take-off til London, og i dag har jeg funnet frem passet og et gammelt kart. Det er vel fra siste London-tur i 2005 tror jeg, for gangen før det så la jeg igjen kartet på tube'n. Jaja - gatene går nok samme vei så tipper kartet er godt nok ;o) Og i dag fikk jeg endelig beskjed om at all hotellinfo osv var blitt mailet (han har vært treeeeeeeg den fyren jeg har booket av - ikke bra), men jeg har ikke sett noe på mailen ennå. Forhåpentligvis har han da mailet det til jobben (jeg sendte en "purring" derfra nemlig, og etter det på sms) - kanskje jeg stikker innom i morgen og sjekker. Ellers gleder jeg meg stort, og håper ikke at litt usikkerhet rundt min andre halvdels situasjon om dagen stikker kjepper i hjulene for meg - jeg trenger denne turen...

Ingen kommentarer: