torsdag 10. januar 2008

Chloé Paddington

Hvordan forsøke å bli lei av en veske du aldri kan komme til å eie? Blås den maks opp som skrivebordsbakgrunn på kontorpc'n og du ser den minst to ganger om dagen. Regner med at om en ukes tid er jeg veldig komfortabel med tanken på at jeg ikke eier en hvit skinnveske nesten kr 9000,- *flire* Ønske om en hvit veske (skinn?) forsvinner nok ikke, men jeg jeg tror den prisen skal halveres en del ganger før en kommer ned til mitt nivå - kanskje finner jeg noe snasent til en pris som passer i London?

Og husfreden ved siden av pc'n? Jada, den er vissen - jeg er rett og slett ikke i stand til å vanne blomster, og denne er jo på en måte midt i synsfeltet også *flau* Den var forøvrig kanskje litt sesongbetont siden den er dynket i glitter så kanskje like greit...

Ingen kommentarer: