søndag 30. desember 2007

Rolig søndag

Har vært en skikkelig sløvedag i dag, og har stort sett bare vært inne og kost oss. Var en liten tur ute for å kjøpe litt snop, men det var det eneste jeg fikk av frisk luft i dag. Dagens outfit går i helsort (de nye jeansene fra i går måtte jo prøves) med unntak av Elle handlenettet i hot pink! *flire* oppi det er det to glasscola og smågodt ;o) Hot Pink minner meg forresten på at jeg fikk tilslag på en hot pink pashmina fra Hong Kong på ebay her om dagen. Kom på vanvittige 42 kroner og er spent på hvordan den ser ut. Skulle i følge selger være 70 % ull og 30 % silke, så me får sjå... Er den fin så MÅ jeg bare få kjøpt de overknees'ene jeg så på i går, for de vil jo hente opp råååsafargen perfekt (igjen forutsatt at fargen på bildene stemmer osv).

Ingen kommentarer: