fredag 21. desember 2007

Juletreet er klart...

... og jeg kaller det "cammie svelger kameler" *flire*

Jeg liker av en eller annen grunn ikke å ha glitter på juletreet (enda så glad jeg er i glitter og stas), og pynten skal liksom kun være i hvitt, sølv og sort. Men hva gjør man da når de unge håpefulle kommer med stjerner i øyene med glitter (som egentlig skulle være rundt noen julegaver) stjerner de har perlet i alle regnbuens farger og røde king size hjerter? Lar de henge det opp selvsagt ;)

Et juletre blir til *flire* Allergi her i huset, så treet er det samme fra år til år.


To flotte og konsentrerte juletrepyntere!

Må vel regne med litt svinn... Får passe på å få tak i noen flere sorte kuler mens det ennå er å få kjøpt! Noe sier meg at det ikke er julepynt som er kommet for å bli, men jeg ELSKER det!


Samarbeider godt gjør de også, finingene mine *elsker*

1 kommentar:

turvid sa...

Riktig god jul ønskes deg og dine!

*klem*