lørdag 9. februar 2008

Tulipaner i innboksen - tre år med ebay


Sjekket mailen nettopp og der var det jammen meg cyberblomster fra ebay. Det er altså tre år siden jeg meldte meg inn, og jeg husker det godt. Storebror hadde tre litt store Teletubbier som kosedyr og manglet den siste. Den var ikke å få tak ihverken her eller der, så jeg gjorde et søk på ebay.co.uk og der var den. Var tøff og meldte meg inn, sendte melding for å spørre om fraktpris men turte ikke å handle - for paypal fremsto som en stor og skremmende greie *flire* Jeg kan i skrivende stund ikke huske hva mitt første ebay-kjøp var, men jeg husker at jeg fant den lilla Teletubbien (Tinky Winky) på Harrods når vi var i London på jentetur 8.mars 2005 (kvinnedagen - hvis ikke hadde jeg nok ikke husket datoen altså *flire* ). Ellers så får jeg vel bare takke ebay tilbake da, vi har hatt mange fine stunder disse tre årene og mange ting jeg ikke ville vært foruten har funnet veien til meg via deg ♥♥♥

Ingen kommentarer: