søndag 17. februar 2008

Så er dagen på hell...

Da var bursdagen nesten over, og hvis ungene fortsetter å sove så søtt som de gjør nå så rekker jeg å slappe av med nye Elle litt før leggetid. Dagen har gått med til litt avslapping, mat fra McDonalds og et sykebesøk hos pappa'n min + at jeg har kjørt hubby som har vært hjemme på permisjon tilbake til nabobyen. Har vært litt stresset/surrete i hodet i hele helgen egentlig, så på lørdag glemte jeg å kjøpe ingredienser så jeg fikk ikke en gang laget meg oreokake *oh the drama* Vel, jeg får lage det en dag til uken :o)

Ellers har jeg fått nye gummistøvler, et skjørt, gavekort og penger + mange koselige tekstmeldinger og hilsner rundt om på nett. Kjempe hyggelig å ha blitt husket på av så mange ♥

1 kommentar:

turvid sa...

Gratulerer med dagen!