tirsdag 8. januar 2008

Jeg vil til London!

Jepp - the title says it all vil jeg tro... Føler at jeg kunne trengt litt ego-tid, og hva hadde da vært bedre enn en svipptur til London i slutten av januar? Har sjekket prisene og vil få fly tur/retur + en natt på "mitt" hotell for ca en tusenlapp. Hubby har ingen sterke motforestillinger - skulle forresten bare mangle, han var i St.Petersburg i høst, og jeg har ikke vært ute og fartet på egenhånd på ca tusen år. Bursdag har jeg i februar, så det lukter "bursdagsgave" litt på forhånd synes jeg... Kanskje jeg rett og slett skal spørre mamma'n min om barnevaktsmuligheter og sjefen om fri to dager? Bildet er et selvportrett foran en telefonkiosk i London da jeg og storebror (+ Babybjörn'en) var på svipptur til London i 2003 - da var han 3 måneder. Denne gangen vil jeg helst svippe helt alene og være bare meg selv ;o)


Ingen kommentarer: