lørdag 26. januar 2008

Adjø mine venner...


...det ble liksom aldri oss på ordentlig. Om viljen var aldri så mye til stede så var det ikke til å unngå at vår størrelsesmessige mismatch til slutt ødela forholdet vårt. Etter en sesong på loftet skal dere nå forhåpentligvis få et nytt og godt hjem i Alta. Vi har hatt et par fine turer og noen slitsomme snømåkingsøkter de siste 3 årene, men de 3+ størrelsene i forskjell på dere og meg blir for ustabilt og vinglete. Jeg har jo funnet deres småsøsken som nå er trofaste snømåkevenner, men jeg vil aldri glemme dere (til det har jeg blitt mobbet for mye pga hvor store dere er og hvor desperat jeg var etter å få tak i dere *flire*) God tur *vinker*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg lover på tro og ære å stelle godt med dine forhenværende undersåtter. De skal på fjellet til påske, så jeg håper de er 3+ til meg å, så jeg får stappa de med ullsokker, det er så forferdelig kaldt på fjellene her i nord =)

Hjertelig tusen takk og GO klem =)