fredag 14. desember 2007

Jeg vil brenne røkelse!

Men jeg kan ikke for mitt bare liv finne røkelsesbrenneren(e). Jeg vet helt sikkert at det i mitt liv de senere årene har eksistert minst 3 stk. Jeg tror kanskje at det kan være sånn at den ene fra Black Design var så innbrent og "slitt" at jeg lot den "move on", men hva med de andre to? De er ikke sammen med juletrekulene, ikke inni roteskapet, ikke her og ikke der og letingen til Kasper og Jesper og Jonatan etter bukser og skjorter osv er for ingen ting å regne i forhold til det jeg har gjort nå. Og jo mer jeg leter jo mer kjenner jeg røkelsesduften i hodet og vet at jeg VIL ... BRENNE ... RØKELSE... NÅ!!! Har de røkelsesbrennere på bensinstasjoner eller i dagligvarebutikker tro? All fornuft i meg sier at jeg burde vente til i morgen og kjøpe meg en ny fra Black Design, men kjenner meg ikke veldig tålmodig for øyeblikket...

Ingen kommentarer: