torsdag 27. desember 2007

H&Ms vårkatalog i posten i dag!

Har fått bladd raskt igjennom den mens guttene spiste, og skjørtet falt jeg pladask for! Til den nette sum av kr 79,50 så kan det jammen meg hende at jeg tar meg råd til det også ;o) Likte også veldig godt den korte trenchen (kr 298,-), men av erfaring så passer ikke små snertne jakker fra h&m så godt til min fasong (stor nok over bysten = for stor i livet = lite pent) så jeg står nok over den uten å ha prøvd den først (selv om det er i teorien er enkelt å returnere så blir det liksom noe annet når man står der og må få gjort det). Enkel sort topp med 3/4 ermer til kr 79,50 er det ingen grunn til å ikke ta med når man først skal handle og armbåndet i plexiglass med sølvprikker (kr 49,50) tror jeg også skal få et godt hjem hos meg. Likte også godt vesken (kr 179,-) og ballerinaskoene i sølv (kr 98,-), men driver og snuser på noen flate sko i sølv fra Calvin Klein, så står nok over disse i denne omgang. Usikker på vesken, men har også på den fronten noen andre planer så mulig den også får bli der den er intil videre ;o) De har også en Organic Cotton cardigan jeg likte veldig godt, men den finnes desverre bare i brunt... Brunt kan være vårens farge så mye det vil, men det kommer ikke på denne kroppen ;o)

Ingen kommentarer: