lørdag 29. desember 2007

Dagens shopping!

Romjulssalget er i gang, og siden jeg måtte en tur til byen for å få tak i kalkunbryst (noe de faktisk var utsolgt for i alle butikkene jeg var i - hva skal vi da spise?!? *oh the drama*) og litt sprudlende dråper til nyttårsaften så ble det en kjapp tur innom et par butikker også. Salg i en skobutikk og 30 % rabatt på blant annet ecco vintersko til barn. Hadde flaks og det sto et par igjen i storebror sin størrelse så da kjøpte jeg de til han. Så også et par kule sorte Wrangler sneakers som var satt ned ganske mye, og siden de hadde størrelsen til hubby så plukket jeg med meg dem også - håper han liker dem. Han trenger i allefall nye siden de han har nå er gått opp i en søm ;o) På h&m var det satt ned noen sorte slim fit jeans, og siden jeg stort sett bare har et par jeans som jeg liker for tiden, så syntes jeg kr 200,- var en bra pris for å teste et par h&m jeans. Røsket med meg et par tynne strømpebukser også, og angrer for at jeg ikke kjøpte et par hot pink og sorte overknees som jeg så på... I posten i dag var det forresten en herlig sort Small Paul t-shirt til Kevin - Skurvy med solbriller - som jeg har shoppet på e-bay ;o)

Ingen kommentarer: