torsdag 13. desember 2007

Cherry Coke

Ah - finnes det noe mer fantastisk enn en iiiiskald cherry coke?!? Sånn kald at det dugger på boksen og du kan bruke fingeren din til å skrive navnet ditt eller noe sånt på den, og kanskje det til og med renner en liten dråpe nedover mot bordet. Synet av selve boksen nytes i et øyeblikk før det kan hørest et lite knepp og pfffst når den åpnes og den liflige duften av cola og kirsebær lurer seg oppover mot nesen din .... mmmmh..... At denne drikken ikke er å få kjøpt i normalt omløp er mer en jeg kan fatte og begripe - jeg mener - jeg kjenner faktisk tre personer(inkludert meg selv) som liker Cherry Coke altså! Det finnes til og med et opprop som skal få Coca Cola til å skjønne at det er maaaaange som vil ha Cherry Coke og at de må få den i normalt salg - http://www.opprop.no/opprop.php?id=cherrycoke ja, det er faktisk 10 stykker som har signert oppropet på en måned - kanskje ikke det sterkeste signalet å presentere for dem sånn riktig ennå...? Nu vel - i morgen tror jeg at jeg må innom Meny og kjøpe en aldri så liten boks til med spesialimportert Cherry Coke, også håper jeg i mitt stille indre at det ikke bare er noe de har tatt inn i forbindelse med julen...

Ingen kommentarer: